Ik zou het leuk vinden als u hieronder zou willen beschrijven hoe u mijn groepen, begeleiding en adviezen vindt. Een bijdrage van uw kind/kinderen is ook welkom.

Ik stel uw/jouw mening op prijs en wil die natuurlijk graag met anderen delen op mijn website. Daarom kunt u aangeven of u daar toestemming voor geeft. (Ik laat nooit uw hele naam en e-mailadres zien).

” In een zoektocht naar passende begeleiding zijn we vorig jaar bij Constance uitgekomen. Zowel wij als ouders als onze zoon (11 jaar), voelden ons gelijk begrepen. Onze zoon gaat sindsdien met veel plezier elke week naar de plusgroep waar hij zichzelf kan zijn, veel lol heeft en met veel energie vandaan komt. In de individuele begeleiding vindt zijn worsteling met leren zijn plek, helpt Constance hem door de leerkuil heen en wordt hij uitgedaagd zichzelf te ontwikkelen op gebieden waarin hij vast loopt in het schoolsysteem. Sinds de start zien we een jongen die meer zelfverzekerd is geworden, meer zichzelf durft te zijn en zich oprecht begrepen voelt. De Toren van Abel, in de persoon van Constance, voelt daarmee voor ons als een hele fijne plek. ”

Onze HB dochter van 10 loopt tegen verschillende problemen aan. Maar bij alles wat op therapie lijkt, gaan de hakken in het zand… Bij Constance voelt onze dochter zich gezien en begrepen. Sinds ze individuele begeleiding krijgt van Constance en ze bij haar het Plus-groepje volgt, is ze een stuk zelfverzekerder en zit beter in haar vel. Ze durft meer fouten te maken en spreekt duidelijker uit wat ZIJ wil. Het werkstuk wat ze voor school moest maken, veranderde met hulp van Constance van een torenhoog struikelblok in een leuke uitdaging. Onze dochter komt er wel, maar ik hoop dat Constance haar de komende tijd kan blijven begeleiden om het allemaal iets makkelijker te maken.

Susanne

Onze HB-dochter (9 jaar) gaat met veel plezier naar de begeleiding van Constance. In een opgewekte sfeer wordt aan een project gewerkt (een mindmap, een prentenboek, een schilderij), waarbij ondertussen allerhande gespreksonderwerpen aan bod komen. Hierbij is ook ruimte voor onze eigen inbreng, en voor vragen die vanuit school aan ons gesteld worden. We merken dat de begeleiding van Constance onze dochter goed doet. Ze voelt zich gezien en gekend. Naast de stappen in haar ontwikkeling, zorgt de begeleiding voor een wekelijkse boost in haar humeur. Misschien is dat voor ons nog het meest waardevol: je kind gelukkig zien.